Sider

fredag den 18. marts 2011

Post

Så kom pakken fra dinkage.dk, det må man sige er hurtig levering da jeg bestilte igår..!!
Jeg elsker de har pakket det ind i det pinke silkepapir..! - Det ser så fint ud, og minder på en eller anden måde om en gave :)


Jeg købte en fin æske med påske-udstikkere syntes de er så hyggelige - og vil være geniale til fondant og småkager, de er så 6-7 cm. 

og så er der de små udstikker som vil være geniale til cupcakes dekoration ca. 2-3 cm :D

derudover er der det ultimative fondant redskab - en udklatter, så man kan få en jævn overflade og dermed et pænere resultat.



så er der købt sprøjteposer / tyller som kan bruges til alt mellem himmel og jord - jeg har købt engangsposer da jeg ikke gider at gøre dem rene. Har man tyller skal man også have tyllehoveder - så  man kan lave en masse flotte mønstre. - disse er geniale til cupcake icing, og flødeskum.
OG farve! til at farve Fondant, icing, flødeskum, hunden eller hvad man nu lige skulle føle for at give en klat farve :p I denne omgang blev det Bitter Lemon ( har en svaghed for den farve!) og chestnut


og så fik jeg den fine stjerne med :D så heldig man er.

Så slog jeg ind forbi hobbykram  da de havde udsalg og det blev til dette

1 stk.Clay Cutter frøá 10,00DKK 10,00
1 stk.Clay Cutter snemandá 10,00DKK 10,00
1 stk.Clay Cutter julemandá 10,00DKK 10,00
1 stk.Clay Cutter klokkerá 10,00DKK 10,00
1 stk.Easter S/9á 35,00DKK 35,00

Ingen kommentarer:

Send en kommentar