Sider

tirsdag den 10. maj 2011

Detox

Nårh men for at starte rigtigt, på min lille livstilsændring, har jeg valgt at gå i detox - og jeg tager manden med! om jeg så skal bære ham:p

min Guide på vejen bliver Lene Hansson og hendes bog Detox og superfood  - på godt og ondt.
Jeg har nu læst lidt og blev skræmt af introen til detox
"Inden du begynder 21 dages detoxprogram, er det  vigtigt du trapper ned. Dette er for at nedtrappe udrensningssymptomerne, der kan være lidt ubehagelige."

Men, da der står at hvis man spiser forholdsvist sund, så er det ikke nødvendigt - jeg bilder mig selv ind at det er mig.

Detox perioden er 21 dage, med en fast madplan, for alle måltider på dagen OGSÅ mellemmåltiderne.
Der er INTET 4 firbenet kød i - dvs KUN kylling og fisk, og jeg har kun set 2 opskrifter hvor det indgår :)
Så massere af salat til mig yayy :P

Jeg har gennemgået alle ingredienser der skal bruges til den første uge. For at gøre det hele mere overskueligt har jeg købt ind ONLINE gennem nemlig.com - det er bare skide smart; det eneste de ikke kunne klare var, sortebønner og frisk chili, og det kan jeg godt liiiige overskue at finde selv :P
det hele røg op på den lette sum af 450 kr INKL levering lige til min hoveddør i MORGEN kl 16-17.
Det bliver sQ ikke meget bedre.

Så de næste 21 dage vil stå i detox's tegn, og jeg vil hverdag, indberette min morgen mad: smoothie, mellemmad smoothie, frokost bestående af dagens overraskelse og aftensmad som også vil være en overraskelse :) så har du taget kød op af fryseren? - så kan du godt pakke det væk igen. m.m det er kylling :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar