Sider

torsdag den 19. maj 2011

Detox day seven


I dag følger jeg overhovedet ikke Lene Hanssons bog,da jeg ikke har de ingredienser jeg skal bruge, så har ladet mig inspirere.



Morgen   banan og hindbær smoothie

1 banan, 1 håndfuld hindbær
 Alltime favorite
 mellem mad: Gulerod-blad selleri's smoothie
5 gulerødder, 2 selleristilke og 2 appelsiner


Fy for pyffer - det smager sQ ikke godt!! - jeg anbefaler at man venter til det skiller så man kun får saften - konsistensen virker mest af alt som noget der ikke skal indtages! - men flot ser det ud :D

Energi:  ok
sult:  mæt



Frokost:  Salat surprice surprice

2 æbler, 1 håndfuld babyspinat,  1 god skive rødkål, 1 god skive salat, bønnespirer, og 1 avokado. MUMS
tilsæt evt. solsikkekerner, tørrede tranebær eller nødder :D  - og hvad du ellers lige lyster :D




Energi:  god
Sult:  ikke eksisterende


Da jeg ikke har det sper godt, føler jeg ikke for at lave aftens mad. :/ - så den må i undværre :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar