Sider

mandag den 25. april 2011

Dovenskab....



Puha det har været nogle sløve måneder! Fordelen ved min vidergående uddannelse er, at jeg selv bestemmer hvornår jeg " gider at møde op. problemet er jo så bare at det er alt for nemt at lade være....
well jeg har bestemt mig for aat jeg godt kan gøre begge dele; det er da lykkes mig før.

så slag planen for maj måned er, at bruge den første uge på kreta :p hihi men derefter:

 at møde til timerne, og ikke bare læse der hjemme, samtidigt også træne op til at kunne løbe et halv maarathon... - tvivler på at det kan lykkes, men kan ligeså godt satse stort.!
og stadig bevarer  mit overskud i hjemmet til at bage og lave god mad,  og tage mig af hund og kæreste....

hmm, kan pt. ikke forstå at andre kan klare det, men som mine forældre siger : "mangler du timer i døgnet, så sluk tv'et." - så jeg vil klare det første punkt på dagens liste: klippe hunden :)

det skønne ved at have en shih tzu <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar