Sider

onsdag den 13. april 2011

På jagt....

I min jagt efter nogle flotte og store krukker til mel, sukker og pasta faldt jeg over denne side... og WOW siger jeg bare.. og kommer i dyb konflikt med min ellers så gennemførte stil i hjemmet...!! kan slet ikke modstå de søde antiksudseende herligheder som de her byder på!!! - kunne let havde købt mig fattig...!


de havde dog ikke helt de krukker jeg søgte men disse som jeg også syntes er ret søde.... meeen ikke helt det jeg gerne ville :p

i deres italiensk keramik; gik jeg hurtigt i "friends" mode  og kunne nemt havde købt en af hver - disse to er bare hurtigt udvalgt :p, hvorfor skal det hele også være så ens? Jeg elsker virkeligt farver, og ville syntes det var noget af det fedeste at dække et bord med disse!!!
og tror jeg vil ønske mig dem frem over...! :D

derudover faldt jeg over denne:

ved ikke hvad der er med den, men syntes den er så fin - til små chokolader, eller tørrede blomster eller sågar knapper :p
 Fandt også dette smukke kagefad..!!

åh hvem der bare havde penge!!!



men jagten på mine krukker fortsætter
Både Ilva og ikea har tit spændende ting og i ilva kan man finde disse servietringe til 20 kr. de er sQ ret hyggelige :p


1 kommentar:

  1. SÅ mange fine ting!! :D Er især vild med tallerkenerne også... ååh! :-)

    SvarSlet