Sider

lørdag den 23. april 2011

Prøve 1,2,3

Jeg er så heldig at jeg skal til fødselsdag i morgen og det er jo en genial lejlighed for at afprøve min ide til bryllupskagen :D denne bliver dog med Muffinopskriften og smørcreme. hvor jeg tænker citronmousse til bryllupskagen - grunden til det skal være citronmousse er at det elsker min mor og jeg :p

Så jeg har lavet smørcreme således:


  • 100g usaltet smør / flydende smør - jeg bruger gerne den der er til bagning det smager mindre af smør
  • 120g flormelis.
og så er det bare at røre sammen :p jeg til satte lidt vanilie og et par dråber citron. Men man kan tilsætte lige hvad man selv syntes :D


beklager det bliver et halvt billede :p
den blev taget kærligt i mod :p så en ren succes - men fik rullet fondanten for tynd!!så den gik i stykker få steder - note: vær ikke nærrig med fondanten


Ingen kommentarer:

Send en kommentar