Sider

søndag den 3. april 2011

Kogebøger

Jeg er stor fan af Rolf Lund :D
og håber på han snart udgiver flere bøger :P  Jeg har disse: Festmad for fattigrøve som inkludere Fattigrøvens greatest hits & Fattigrøv i farver. Et must have for en fattig studerende!!!
Da jeg er Ekstrem dårlig til at planlægge mad, og normalt køber ind efter behov og ikke fremadrettet, vil jeg lave en tema uge: Madplanen udfra Rolf Lund's bøger. 

Det geniale ved disse bøger er, at der er en liste bagerst i bogen over råvarer, så kan man simpelthen kigge i køleren og se hvad man har og finde en opskrift hvor ingredienserne indgår <3 FAN
Så here goes et forsøg på at lave en madplan....... hvor pokker starter man?

Da min Køler er pænt tom så er det faktisk bare", at finde opskrifter på noget der lyder interessant.
86

Madplanen uge 14
  1. Ovnbagte kartofler med jordnødder og chili  - Mandag
    s.46 i fattigrøv med farver
  2. Risotto -Tirsdag
    det bliver jeg simpelthen nød til at prøve efter alle de afsnit af Hell's kitchen med Gordon Ramsey. s86 i samme
  3. kartoffelsuppe med porer - Onsdag
    en sikker vinder . s.108 i samme
  4. Indbagt mørbrad - Torsdag
    Jeg elsker virkeligt at lave mad, men her skal der både laves dej OG fars.. hmm what the hell :p s.119 i samme
  5. Farseret peberfrugt - Fredag
    Her kanjeg bruge resten af farsen fra ovenstående - selvom det nu ikke er en del af opskriften :P men det er vel pointen med en mad plan?? s.82 samme.
hvis du undre dig over hvad der blev af lørdag og søndag - så er det IKKE fordi at vi skal have sultedage :P så fattig er jeg heller ikke :P så er det fordi både kæresten og jeg arbejder lørdag om natten, så der er ikke noget her der hedder lørdags hygge :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar